Storitve za e-poslovanje v računalniškem oblaku Alcloud na enem mestu združujejo vse, kar organizacije rabijo za zakonsko skladno brezpapirno poslovanje.
Konzorcij podjetij Alcad, Genis in ZZI je skupaj s podjetjem Marmis, distributerjem programskih rešitev IBM, na srečanju ZAUH 2013, ki je bilo namenjeno rešitvam in storitvam za zajem, arhiviranje, upravljanje in hrambo podatkov predstavil inovativne storitve za zakonsko skladno e-poslovanje v računalniškem oblaku Alcloud. Gre za najbolj celovit nabor informacijskih storitev tako v slovenskem, kot tudi v evropskem merilu, ki podjetjem in javnim ustanovam omogoča vzpostavitev brezpapirnega poslovanja v internih procesih ter pri poslovanju s partnerji.
Udeleženci ZAUH so pozdravili koncept celovitega e-poslovanja v Alcloudu, ki na enem mestu združuje vse, kar rabijo za učinkovito e-poslovanje: visokozmogljivo in stalno razpoložljivo informacijsko infrastrukturo, vodilni procesni dokumentni sistem e-Računi®, akreditirane storitve varne hrambe eHramba.si® s storitvijo eNabiralnik ter storitve za izmenjavo e-dokumentov in integracijo z zalednimi sistemi ZZInet.
Glavna ugotovitev foruma, ki je sledil predstavitvi je bila, da podjetja in javne ustanove z uporabo nabora povezanih storitev e-poslovanja v Alcloudu hitro, razmeroma enostavno in predvsem za bistveno nižje stroške uvedejo celovito brezpapirno poslovanje, ki je usklajeno z vsemi zakonskimi zahtevami Slovenije in EU (ZDDV-1G oziroma Direktiva Sveta 45/100/EU, ZVDAGA in ZEPEP). To uporabnikom poenostavlja izgradnjo sistema e-poslovanja, omogoča udobno uporabo ter podpira inovacije v poslovnih procesih in organizaciji. Z uvedbo standardnih in avtomatiziranih postopkov, ki so plod najboljših poslovnih praks, pa organizacije dodatno znižajo stroške poslovanja, izboljšajo vodenje, dvignejo produktivnost in dodano vrednost ter vzpostavijo učinkovito sodelovanje med zaposlenimi in s partnerji v vrednostni verigi.